Lejárt a biztonsági időkorlát.
Ha az oldal űrlapot is tartalmaz, annak mentése csak érvényes bejelentkezéssel lehetséges.
A bejelentkezés érvényességének meghosszabbításához kérjük lépjen be!
Felhasználó név:
Jelszó:
 

Kiemelt támogatóink

Partnereink

gyógyszeripari információk

AstraZeneca BAYER egis Medtronic Novartis

Az MKT legfrissebb hírei


Hírkategória: Általános
  • Infokommunikációs stratégia a Magyar Kardiológusok Társaságában - Megalakult az új webszerkesztőség
    2022.07.11. - MKT - Hírkategória: Általános

    Az évtizedek során a Társaság kommunikációs eszközrendszere kibővült, illetve folyamatosan bővül. Ez érthető, hiszen egy orvostudományi társaság számára a legfontosabb cél, a legfontosabb tagokat tömörítő körülmény pontosan a kommunikáció, legyen az szakmai illetve laikus egyaránt.

    A kommunikáció iránti igény a 4500 orvost/szakdolgozót tömörítő társaságban óriási, különösen, ha az időközben kialakított laikus oldalt is tekintjük, ahol korábban 1-2 év alatt 5 millió megtekintést regisztráltunk.

    A fejlődés fokozatossága, az igény fokozatos bővülése sajátos helyzetet eredményezett: mindig egy kicsit hozzátoldottunk, hozzábővítettünk a meglévő rendszerekhez, bábeli sokadalomhoz jutva.

    A közölt információ bizonyára értékes, különben nem mozgatna meg ennyi embert és forrást.
    Az információ a Társaság tulajdona, szellemi terméke.

    A szakmai felhasználói szokások megváltoztak, ebben a Covid is rengeteget változtatott a befogadói hajlandóságon. Kiderült, hogy a képernyő által közölt újdonságok fogyaszthatósága, minősége egyáltalán nem alantasabb a helyszíni kongresszusi, szimpoziumi résztvételnél. A képernyő jelentősége megnőtt.

    A nem szakmai, hanem egyéb, az élet bármely területét érintő információfogyasztás drámaian megváltozott. Az ébrenléti órák közül rengeteget töltünk naponta passzív fogyasztással, facebook, insta, tiktok, youtube oldalakon. Itt már a fogyasztó nem is válogatja meg, hogy mire kiváncsi, hanem az oldal teszi meg ezt helyette, korábbi szokásait, viselkedését felismerve, a felkínált tartalmakat a személyhez igazítva. Felugró, „push” üzeneteket kap akkor is, amikor éppen nem a passzív fogyasztással foglalkozik.

     

    Mi a teendő?

    A kor szellemének megfelelően a proaktív információközlés és elérés a feladat.

    Ehhez szükséges a rendelkezésre álló információ birtoklása, mi, a Társaság vagyunk a tartalomszolgáltatók, tehát az információ is a miénk. Azt bárhogyan felhasználhatjuk. E szerint kell a „tartalomszolgáltatói” szerződéseket átalakítani.

    A tartalmakat a kor igénye szerint rövid, lehetőleg audiovizuális, érdekes, tömör üzenetekre kell formálni. Ha valaki meg tud írni egy cikket, azt el is tudja mondani röviden. A megjelenő nyomtatott anyagok címe mellett legyen egy QR kód, ahol a szerző beszél hozzánk. És nem mellesleg mindjárt a saját felületünkre került a fogyasztó.

    Mindenképpen szükséges egy olyan app, amelyet lehetőleg minden tag, vagy érdeklődő letöltött. Ez az app fog majd push üzeneteket küldeni, ha új tartalom jelenik meg, rákattintva pedig máris nálunk van a fogyasztó.

     

    A webszerkesztőségünk

    Elnök Úr és Főtitkár Úr hathatós közreműködésével, irányításával egy igen kiváló és ígéretes fiatal csapatot hoztunk létre, amely a fenti gondolatok mentén átveszi és átalakítja a szakmai kommunikáció menetét. Természetesen az eddig megszokott folyóirat referálókat folytatjuk, de egyéb más közérdekű szakmai és szervezeti tartalmakat is készítünk. Elkezdtük egy új app kidolgozását, melyen át a korszerű kommunikáció jobban eléri majd Önöket.

    Webszerkesztőinket a mellékelt fotó mutatja, ülési sorrendben: Skoda Réka, (Becker Dávid Elnök Úr), Kéky Kira, Kiss Róbert, Takács Hedvig, Szelényi Zsuzsanna, Simon András, (Járai Zoltán Főtitkár Úr), Nagy Lajos/Intellimed. A képen nem szereplő tagok: Papp Zoltán és Püspöki Zsuzsanna.

    Elnök Úr, Főtitkár Úr pedig állandó kontrollereink, munkatársaink.

     

     

    Budapest, 2022 július 10.

    Kiss Róbert Gábor

Vissza